متن های زیبای عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

گاه دلتنگ میشوم دلتنگتر از همه گوشه ای مینشینم و حسرتها را مرور میكنم نمیدانم كدام خواهش را نشنیدم

و به كدام دلتنگی خندیدم ك دلتنگترینم

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 



 

مرگ مهیج ترین صحنه زندگی ماست كه هیچوقت برای دیگران تعریف نمیكنیم

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 



چه

احساس قشنگیست که در خلوت خود یاد یک دوست تو را غرق تماشا سازد

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 



 

آرامش آن است كه بدانی در هر گام، دست تو در دست خداست.لحظه هایت آرام

 

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

گفتم خدایا!سؤالى دارم

 

 

گفت:بپرس

 

 

پرسیدم چرا وقتى شادم همه با من میخندند ولى وقتى ناراحتم كسى با من نمى گرید؟

 

 

جواب داد:شادى ها را براى جمع كردن دوست آفریده ام ولى غم را براى انتخاب بهترین دوست....

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

الهی !

 

 

نه من آنم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم، نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی

 

 

در اگر باز نگردد، نروم باز به جایی

 

 

پشت دیوار نشینم، چو گدا بر سر راهی. كس به غیر از تو نخواهم، چه بخواهی چه نخواهی

 

 

باز كن در، كه جز این خانه مرا نیست پناهی

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

خداوندا ! مرا شایسته آن كن تا آن را بسازم كه تو میستایی و بمانم برای ساختن و نسازم برای ماندن

 

 

آنجا كه ظلمت است نور سازم

 

 

آنجا كه اندوه است شادى

 

 

آنجا كه دروغ است صداقت

 

 

و بالأخره آنجا كه تردید است ایمان به تو را

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

حضورت درقلبم مثل نفس كشیدن است. آرام،بیصدا؛ اماهمیشگی

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

باوركن فرق بزرگیست

 

 

میان كسی كه تنها مانده

 

 

باكسی كه تنهایی را انتخاب كرده

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

گل من سرت سلامت توكه خوش باشی غمم نیست؛این همیشه آرزومه پس دلیل ماتمم نیست؛كارم از گریه گذشته به جنون كشیده كارم؛توكه خوش باشی عزیزم دیگه غصه ای ندارم

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

هی نپرس

 

 

تا هی سكوت كنم

 

 

چیزی از من بیرون نخواهی كشید

 

 

كلید زنگ زده ای كه داری به قلب من نمیخورد

 

 

به خدا خودم هم دیگر رمز این گاو صندوق را از

 

 

یاد برده ام

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

 

خیالم راحته؛ قول و قرارمان جایش امن است.... زیر پای تو

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

بگو دوستم داری. از چه میترسی فردا كه شد میتوانی انکار كنی....

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

اگه میدونستی چقدر تنهام همیشه واسم اشک میریختی؛ اگه میدونستی همیشه اشک میریزم هیچوقت تنهام نمیزاشتی

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

ای كاش عشق نبود،اگر هم بود یكی پیدا میشد كه باورش كنه نه اینكه به عشق شك كنه.....

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

كاش میشد خودش رو میزاشت جای من؛مثل من دل میسوزوند برای من؛كاش میدونست كه دلم تنگ میشه؛بغض من توی گلو سنگ میشه

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

منو تو شباهت عجیبی به هم داریم: تو دل شکسته ای و من دلشكسته ام

 

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

 

كسانی كه دوستشان داریم هرگونه حقی برگردن ما دارند؛ حتی حق اینکه دوستمان نداشته باشند

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

عشق تو سودی برایم نداشت؛اما باغبان خوبی بود برای آبیاری گلهای بالشتم....

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

بامن ای دوست اگر

خوب اگر بد باشی؛ تپش قلب من این است: 'تو باید باشی'

 



 

 

 

مهیار رحیمی
 
 
 
 
 
 


 


 

 

وقتی رفتی كه هوا روبدون من نفس بکشی,... به سر دوراهی كه رسیدی به چپ برو....به جهنم ختم میشود

 



 

 

 

نظرات شما عزیزان:
نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: